Correctie terugkomst NL... - Reisverslag uit , van Lisette Later - WaarBenJij.nu Correctie terugkomst NL... - Reisverslag uit , van Lisette Later - WaarBenJij.nu

Correctie terugkomst NL...

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

01 Mei 2010 | ,

Lieve mensen,

Helaas moet ik jullie voorlopig nog even tereurstellen... Mijn vorige bericht op waarbenjij.nu werd automatisch verzonden toen ik heerlijk onder de palmbomen zat in het noord-westen van Brazilië.

Inmiddels ben ik weer terug in Santiago vanwaar ik komende week een nieuwe update zal geven op deze site!

Veel liefs xx

• 01 Mei 2010 - 21:10

Jet:

Lief lisetje!

Hoop dat je een hele fijne vakantie hebt gehad!! Jammer dat je nog niet terug komt morgen zoals je berichtje ons beloofde maar we contacten snel weer op een andere manier!

Knuffel!

• 02 Mei 2010 - 10:44

Yvonne:

Jammer,
    Ik had al nieuwe kleren gekocht, mijn agenda leeg gehouden, een welkomstlied geschreven en dat allemaal voor het grote feest van jouw terugkeer.
    De kans dat wij naar Chili komen is wellicht groter dan jouw terugkeer naar Nederland, maar blijf genieten van je 'nieuwe' land en Mario!!!
    groetekusjes Yvonne

• 03 Mei 2010 - 05:14

ICTheo:

Hey Lisette, heel verstandig nog eventjes weg te blijven. De zomer is hier nog ver weg, denk dat je het hier niet vol zou kunnen houden in de regen bij 8 graden... BRRR!!

Tot ooit!

Lisette

Flight schedule: 29-09-08 Amsterdam - London 30-09-08 London - Abu Dhabi 14-10-08 Dubai - Mumbai 14-11-08 Mumbai - Bangkok 14-12-08 Singapore - Hong Kong 18-12-08 Hong Kong - Shanghai 23-12-08 Shanghai - Sydney 27-02-09 Sydney - Auckland 26-03-09 Auckland - Santiago (chili) 01-08-09 Buenos Aires - London 02-08-09 London - Amsterdam